Sometimes you think you wanna disappear, but all you really want is to be found.

Knäpp på näsan där fröken! Värre bloggare får man leta efter. Kan lätt kamma hem både två och tre pris i kategorin frånvarande - icke organiserad & omöjligt att ta tag i saker och ting (om det nu fanns en sådan) Skulle vid närmare eftertanke helt enkelt stå helt själv på prispallen och vifta med en liten flagga, svårt att föreställa mig någon som kan konkurrera emot mig - jag skulle nämligen vara ytterst svårslagen i just denna exotiska gren. Fick lite ångest när jag insåg att det redan passerat 4 månader och 15 dagar av 2013. "Det gyllene året". Året där allting skulle vända. Året som skulle bli bättre trotts att man sagt att alla de föregående åren också skulle bli bättre utan framgång. Men 2013 skulle. Reflektioner angående min målsättning för 2013 4 månader och 15 dagar senare.
 
Ta mitt körkort. - Har jag suttit bakom ratten under detta året? (Behöver jag ens svara på den frågan?) 0 poäng
Hitta ett nytt jobb. - Nja, halvlyckad framgång som dock tar slut i juni. 0,5 poäng
Börja äta nyttigare. - Wait a moment, ska bara rensa ut lite cashewnötter och smörkola ur tänderna. 0 poäng
Läsa mycket. - Har en fin bokhög med allt från Schulman till Mercury, dock inte öppnat någon av dem än. 0 poäng
Regelbunden träning. - Har en satans jobbig app som ständigt påpekar att det gått 7 dagar sen jag powerwalkade sist. 0 poäng
Aktivera skrivandet. - Avslutningsvis så sitter jag här med en dysfunktionell blogg utan några läsare. YEAY! 0 poäng
 
Resultat: 0,5p av 6p möjliga.
Återstående : 5,5 av 6p möjliga.
JABBA DABBO DO. 7 månader och 16 dagar kvar. CAN WE DO THIS? OH YES WE CAN. Ellor?
 



Kommentarer
Postat av: farmor

Av mig får du en 10-poängare. I va då? Självömkan. Bättre kan du.

2013-05-17 @ 07:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback