13th Augusti 2013

Just as I said - here I'm back on track! 
Bara för att jag sa att min sommar var över idag, hade ju inte hela solen behövt gå i ide? Regn och blåst och rusk och långa leggins från Ullared. Men jag vägrar jacka och drar på mig en hoodie från staterna istället. Ska jobba natt och har laddat paddan med smaskiga serier. Känns att jag bloggpausat för länge, vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Ilandsproblem.

Det var ett fantastiskt bröllop i lördags ↓ och jag är så lycklig för min kusin och hennes stilige mans skull. May they live happily ever after. Ullared igår var kungligt och bilen lutade när vi körde hem. På fredag kommer la festivala till stan och stannar en vecka. Familjen och Mac Miller tack! På lördag har vi vår första Mountgräs reunion på 2 år när 7/7 är närvarande. Jag bokade precis biljetter till mig och Sissy så vi ska kika på William Spetz sista Augusti. Snäll syster mucho? Jag fyller snart år. Jag åker snart till London. Nu ska jag sluta blogga och dra till jobbet. Byyyye!



5th August 2013

Halli-hallå där i stugan!
Belivie me när jag säger att jag blev minst lika förvånad som ni när det tidigare idag kom upp ett nytt inlägg. Så där oberäknelig och yolo:ig är jag. Har haft ett blogguppehåll på en freakin A M A Z I N G månad. En sådan där äkta sommar månad där man nästan kunde ha skrivit om Idas sommarvisa om varannan dag. Den har varit fin. Och varm. Och solig. Och snart slut. Den brutala verkligheten bultar på dörren och om exakt en vecka är min sommar i stort sätt förbi och livet återgår till det normala. En ynka vecka. En vecka av jobb, en Åhus trip, 13års kalas, bröllop och Ullaread. Sen den 13e Augusti kickar vardagen igång. Dax att börja räkna kalorier igen, dax att spärra kortet och börja spara inför framtiden och dax att ta det där satans körkortet. Jadda jadda jadda. Men i en vecka ska jag YOLO:A mig lite till, bara för att jag kan. Och för att det är sommar och för att jag för första gången det här året haft en månad då jag verkligen mått bra. Det om något är väl sommar? Så förtillfället får ni nöja er med en gaggig-sentimental-tråkmånsig text och en bild från Sopot tagen för snart en månad sedan. Hoppas ni får en fin avslutning på sommaren så ses vi om en vecka. Toodles!



Hello August