Peptalk-deluxe

Tomorrow is the beginning of something new sistahs (and brotjas)! 
Man kan springa runt hela livet och vänta på att motivationen och lusten att ta tag i sitt liv ska finna en, eller så får man helt enkelt börja utan den. Och det gör jag, imorgon. So, are you with me???? Allt det där som får mig känna mig eländig och liten, allt det där som drar ner och påverkar mig negativt, allt det jag själv som person kan påverka - ska lämnas kvar i nutid. Så imorgon blir det dåtid och om en vecka det förflutna. Är så trött och svamlar och jag vetifan. Ligger och äter amerikanskt godis, symboliskt kanske? Vem vet. Nähä, deepmode off. Ska kika på bästa Trishas inspirations video innan jag somnar för att vakna som en ny jag. Woppa!




Kommentarer
Postat av: farmor

Så ska det låta. Skam den som ger sig. Det är bara naturligt att man går många ronder för att hitta vinnande konceptet för hur man ska leva sitt liv. På vägen dit förlorar man en del matcher. Helt OK! Bara man ser till att vinna den sista. Lycka till.

2013-05-22 @ 08:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback