28th May 2013

Nä nu är det benne mig dax att ta tag i saker och ting!
Har trasslat fram och tillbaka angående min blogg den senaste tiden, om jag ska skriva fnissigt och flamsigt (aka. förhoppningsvis underhållande) eller djupt och välformulerat (aka. tråkisssh) och framför allt vad min blogg ska innehålla. Jag har trotts allt inte en SÅ spännande vardag att det blir intressant att läsa endast om den. Därför jag skriver så sällan. Annars hade det typ varit "Höhö idag jobba jag och bytte blöjor eller sålde frukt och sen kom jag hem, sen jag tog jag en power walk och nu sitter jag här. Slut." Well, you get it.

Så, nu vet jag att ni alla (mina .. 10? läsare. Hej Sandra! Hej Farmor!) sitter på helspänn och undrar vad det är för klurigt och finurligt jag nu kommit fram till. Håll i hatten för här har ni det. I punktform till och med.
1.) Jag tänker nog fortsätta skriva så här. Lite kuligt och spexigt. Men ibland kanske vi fram det tunga artilleriet. Kan förvarna med röda bokstäver som skriker Deepmode ON och sen Deepmode OFF. Nu vet ni det.
2.) För att få lite naturligt flow i bloggen har jag i helgen knåpat ihop fyra inlägg som kommer trilla in här på bloggen kontinuerligt (dvs. en gång i veckan. HOPPAS VI.) Vi kör på Throwback Thursday, Fredagslistan, TVshows Sunday också dagens inlägg - Youtube addicted. Lite tips och trix och skojsigheter helt enkelt.
3.) Nu hade jag inte mer att säga. Adios Amigos, ha det gött, Ciao Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback