15th May 2013

En vanlig onsdag happ happ. 4 små positiviteter att hämta från denna dag. (Varning för överanvändning av ordet GALET)
 
1. Jag fick sluta 40min tidigare, dvs. klockan 11.20! HUR TIDIGT ÄR INTE DET PÅ EN SKALA? Galet tidigt.
 
2. Onsdagar innebär Chicago Fires. Kelly Severide. MmmMmmMMmm! Helt galet snygg är den människan. Vet ni vad som är galnare? När han inte är Kelly Severide är han Tylor Kinney och Lady Gaga's pojkvän. Hur är detta möjligt?
 
3. Imorgon är jag ledig Då körs det på en favorit i repris - Köpenhamn tillsammans med Towe. Übermysigt. Parkhäng, bästa thaimatstället ever, Netto besök, ett glas vin i eftermiddagssolen och lite dansk shopping. Oh mitt kära fosterland (min farmors kära fosterland) - I morgen er jeg din!
 
4. Idag har jag ätit en jävla massa firre. Egentligen bara en bit firre som jag tillagade med mina bara händer och norpade receptet på Blondinbella's killes sås från Egoinas blogg (dafuq?) MEN käkade på fiskboden med Sandra-ka och Oskar i förmiddags så idag var det fisk-feeling för hela slanten.
 
Nu ska jag mejla min körskola och sen stalka lite människor via medialaforum så som youtube och bloggar, samtidigt som jag smuttar på min Loka Strawberry Ice Cream. Så länge kan ni ju njuta av detta fisk/räk kollage ↓ HAAJ!



Kommentarer
Postat av: farmor

Fisk är galet gott och lägger sig i motsats till mycket annat inte på mage och lår, utan sprattlar sig hela vägen genom systemet och säger thank you and goodby utan att lämna minste spår. So more is less. YES!

2013-05-17 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback