Vecka 23 - i en massa instagrambilder

Nu när jag inte bloggar på över en vecka vet jag att ni alla are dying för att veta what I've been up to. Got to love the svengelska folks! Precis som jag sa har mitt liv idag (söndag) gått tillbaka till det normala och allt det jobbiga är äntligen förbi. WIE. Tänkte sumera min busy busy week i lite bilder. Sånt är väll alltid trevligt, aight?
 
Jag har jobbat i skolan (världens bästa skola ohuhu vad jag kommer sakna dem nu när det blir sommarlov på fredag) Vi var bland annat på beachen och chillade med Oskar Zia och hade skattjakt i skogsdungen.
 
Nationaldagen firades på Emporia med Sys, en av mina kusiner, lilla Lykkan och en av mina sysslingar som var nere från Örebro. Lyxlunch på Jensens (Tack Moffi!) och sen lite Froyo och shopping. Träningsverk i armarna efter släpat runt på Lykkan, hon fick endast vara i vagnen när hon absolout var tvungen att sova.
 
Sen har jag provjobbat x2 och fått ett nytt jobb! Riktigt nöjd må jag säga. 17 Juni kickar det igång. Woop Woop.
 
Varför jag sometimes hatar 1/3 av mina jobb. Så här ser naglarna ut efter man grävt bland potäter och jordgubbar i över sex timmar, galet hur kritiska pepps är när det kommer till potatis storleken.

7 Juni var jag på student. Observera väldigt noga att det var den 7 Juni, på två årsdagen efter min egen student. Sjung studentsången x4 och skålade i champange. Sen blev jag magsjuk och fick åka hem och spy i en timme. Men det är en annan historia.
 
Solen kom till det Skånskahöglandet (?) och jag invigde mitt linne från H&M's VIP shopping.
 
Hängde i Marinan med Towelicious och disskuterade bucketslist samtidigt som vi sipprade Brus-drickor.

Avslutningsvis blev jag Game of Thrones hooked (Tack Farmor och Johanna!!) och har spenaderat hela dagen på första säsongen. Två episoder kvar. Dock har jag städat och sånt samtidigt. M U L T I T A S K I NG they say.



Kommentarer
Postat av: nathalieemorales.blogg.se

Hallå, hade glömt bort att du bytt blogg så hade glömt följa den...... tänkte ba varför uppdaterar du aldrig jävla slyn men nu så... nu följer jag ditt liv igen ♥ ville bara du skulle veta det

2013-06-09 @ 23:37:45
URL: http://nathalieemorales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback