The American Fathers Day ♥

Multitaskar like a PRO. Checkar YouTube och bloggar samtidigt. Smooth as a smoothie? ... Juste. 
Jobbade, bara för att upprepa der YTTERLIGGARE ännu en gång, tills klockan 21.00 idag. Sandy hämtade upp mig efter jobb och bjussade på gofika.Nu har jag förberett mig inför morgondagen equals packa väskan, fixa matlådan och lägga fram kläder. Planeraren nr1! (Sanningen är att det gör att jag kan sova 30min längre på morgonen - SÅ VÄRT DET!) Imorgon vankas det pizza som afterwork och sen ska jag sova ut för på onsdag JOBBAR JAG NATT. Läskigt - i know.  ♥ 
 
Btw - så är det le Fathers Day in the big USA och eftersom jag är så attans amerikansk så GRATTIS PAPPA! Du är bra du! Woop Woop. Bjussar på RhettandLink's Yo Daddy Battle - för så bra är faktiskt min pappa. ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback