Jun. 02, 2013

Då var första juni slut. Amen tjena så fort tiden går. Jobbade idag och svettades som ett djur. Sen slutade jag jobba och då kom monsunregnet. Snacka om varierande väder.

Vet ni vad jag gjorde sen?! Visst, först tog jag på powernap på x antal minuter orsakad av pollen-huvudvärk och sprängande panna. Men sen då?! Hängde med Sandy. As always. Gurka och dippa och An Officer and a Gentleman. Första gången för Sandy men 110e gången för mig. Inte sämre för det. Den fick 5 toasts out of 5 av Sandy. Sen drömde vi oss bort till frukostbufféer och soldäck. Måste. Boka. Biljetter. Snart.

Planer inför morgon dagen:
Städa städa städa städa. Tvätta håret. Författa ihop 3 kluriga mejl. Ha lite ångest över min framtid. Åka till Emporia med Mama Bear och Syss. Power walka 6km (så har jag nått mitt mål på 3mil denna veckan!!). Fattig människa som bestämde att en dag bara skulle ha 24h. Jag hade röstat på minst 30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback