27th June 2013

Nighty Nighty Amigos!  
Hihi Just som ni trodde att ni hade blivit av med mig för gott så steppar jag in här och röjer runt i fem minuter - sen så är jag ute igen. BUT - Today is the first day of the rest of your life! Oh yes I did it, jag har nu officielt joined the #Shayloss movement, en youtube challange mot ett hälsosammare liv och en bättre självkänsla, med en av mina största insperationer som frontfigur - youtube celeben Shay Carl. Även grundat en speciell kategori och det lär cirkulera en hel del kaloriräkning och insperation och självfallet en massa #Shayloss!
 
Annars då? Well, Jag och Mr. Pete klarade oss en hel vecka själva - utan svält, blodspill och tårar. Nu har resterande delar av Taikon familjen återvänt hem och huset är nu fullsatt. Glider lite för tillfället, jobbar inte så många dagar men jobbar väldigt långa pass, vilket leder till mycket fritid och förlite sysselsättning. Good for me att Shayloss nu kan ta upp lite av min tid. Bjussar på en Midsommarbild när jag ändå är igång. Var en riktig lock då. Imorgon väntar jobb så sängen kallar!
 



Kommentarer
Postat av: nathalieemorales.blogg.se

fett söt topp:):):) dayum

2013-06-28 @ 00:45:26
URL: http://nathalieemorales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback