16th June 2013

 Idag har jag turnerat Malmö runt med Sandys bil (och med Sandy såklart!). Inledde på NetOnNet där det skulle köpas externhårddisk och ipad-pennor. Dessvärre funkade inte deras kortläsare?! Så tog si så där en timme extra. Sen vidare mot Entré för att köpa skor - badkläder & fika. Framgång på alla tre punkter. Slutligen mot Ica Maxi i Västrahamnen där vi kände oss som ett äkta par när vi cruisade fram efter citronsaft och inläggningssill. It's midsommar on friday bitch!

På tal om Sandy så kan ni här under skåda vad världens bästa Partner in Crime kom hem med till mig efter hon varit i London förra helgen. Leggins, handsprit och munspray från Primark. Mitt favorit läppglans Sexy Mother Phucker och Yoy Won't Belive your eyes från Soap & Glory - ett av mina favorit märken. Mucho tack honey boo boo! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback