14th June 2013

The blogstar is back on the mother fucking track! (ursäkta för svordommen men tyckte det kändes bra i stunden..) Idag har det funnits en hel del trevligheter på schemat. Varit på Sys skolavslutning och kramat gamla högstadielärare. Träffat min kära Henri på en fika och en promenad i stan. Sen anslöt sig Martin och Gustav för ytterliggare en fika då jag spilde te över hela mig själv (När jag imiterade hur en efterbliven kille dansade i tåget på Universal Studios.) Nu har jag ätit min favorit sallad från ICA's salladspar, PRAISE THE LORD för den, och kikat på världens bästa Shaytards. Nu ska jag tralla vidare för student-rester hos min snett-mitt-emot-granne-bakom-mig.. dafuq? Trevligt ska det bli iallfall. Woop Woop.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback