9th April 2013

Äntligen börjar det kännas som om våren är på ingång. Varit en grå och utdragen början på åren men nu börjar det grönska till så smått och de senaste dagarna har solen värmt ordentligt. Börjat ploppa upp lite snödroppar i trädgården och solglasögonen börjar gå varma. Ska strax kila till skolan och jobba några timmar i en härlig 2-3:a och sen när jag kommer hem är det packningsdisciplin som gillar. Usch vad jag hatar att packa, haha, just nu innehåller min resväska två par leggins och en systemkamera, kaaanske ska ta med mig någonting mer?! Imorgon 06.45 avgår det mot flygplatsen och sen väntar 4 dagar i ett förhoppningsvis vårigt och gärna soligt Prag. Can't wait

 



Kommentarer
Postat av: sannas rum

Wow, din design är amaaazing !

Svar: Tusen tack! :) Tjejen som gjort den är verkligen begåvad!
mividamagica.blogg.se

2013-04-09 @ 19:36:21
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Ja, Beatrice är heeelt fantastisk :D

2013-04-29 @ 14:58:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback