29th April 2013

Den här dagen började så jäkla bra. Hade en massa motivation för livet och bara yeah, nu kör vi! Tvättade en massa kläder, diskade (dvs. satte på diskmaskinen..), bäddade min säng och satte mig för att rensa bland bilder på datorn... Sen tog den energin slut. Lagt de senaste två timmarna på att äta lite potatis, googla på nike free run skor, äta godis och prata med Sandra i telefonen. SÅ JÄVLA BRA JAG ÄR!! Not. Helt galet också, men eftersom jag har världens mest ohälsosamma relation till mat-godis-träning-kost räcker det med en dag då jag äter onyttigt och sen raserar hela min motivation. Helt galet. Visserligen räcker det också med en dag då jag sköter mig och tränar och sen flödar motivationen likt aldrig förr. VAR FAN ÄR BALANSEN?? Balans? Vad är det? Aldrig hört om något sådant. Suck. // Den balanslösa tjejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback