23th April 2013

Hurtig-svettig-tjej till er tjänst. Börjar inte förräns klockan 12.00 idag så inledde dagen med en 50min PW. Enligt min app satte jag personligt rekord och allt. Salut! Firade det med denna mumsiga brunch, rekomenderar starkt att droppa lite passionsfrukt över gröten, supergott! 474 kalorier gick det här paketet på och därmed är jag igång med min kaloriräkning igen. Men mer om det senare, för nu ska jag tagga till skolan  och  jobba tills 17.00, sen bussa mig in till stan för att fixa naglarna. Blogg you later!
.



Kommentarer
Postat av: farmor

Vänligen återkomma snarast. Tydliga förändringar syns på hela ditt vackra jag. Nyfiken farmor.

2013-04-24 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback