Jul. 04, 2013

Åkte till storstaden i ottan för att fixa mina naglar och växla lite cash. Sååå tjusiga de blev alltså! Hade sen tre timmar att slå ihjäl innan jag skulle ta tåget till jobb. Spenderade dem på att vandra från triangeln till centralen och slog på stort med en pulled pork till lunch. Sååå gott! Faktiskt 4th of July och då får man la fira lite. Dagens första mål men nej, orkade inte äta upp allting, sjukt mycket mat för pengarna! Dock slank fetaost bitarna ner. Dafuq? Did that just happened? Nu ska jag dra och köpa lite käk ikväll och sen jobbar jag tills 08.00 imorgon :')




Kommentarer
Postat av: nathalieemorales.blogg.se

omg ser cpgott ut:(((

2013-07-04 @ 14:59:06
URL: http://nathalieemorales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback