17th april 2013

Tänk att en så dålig dag kunde bli så bra. Låg ångestfylld i sängen i morse och tyckte synd om mig själv. Men så, tre timmar efter det att man i vanliga fall blir inkallad fick jag ett sms om jobb. Bara att rusa upp ur sängen och slänga sig på cykeln. Så idag och imorgon jobbar jag på en småbarnsavdelning med ett gäng sötnosar i åldern 2-3 år. Många tunga lyft och snoriga näsor, men så mysigt med alla kramar

Fick massa extra energi av att jobba så lagade middag när jag kom hem, städade och sen blev det veckans tredje PW. Helt slut i kroppen nu och ska bädda ner mig själv i sängen med lite jordgubbar och fyra bitar mörkchoklad. Ska ta igen alla serier jag missat på 3 veckors uppehåll. Ikväll blir det Awkward och Chicago Fires.



Kommentarer
Postat av: farmor

Happy day! Så ska det låta. Jag gläds med dig.

2013-04-18 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback