5th July 2013

Hola Amigos!
Försökte göra en djup-snygg-fashinblogger-bild men det gick ju inget vidare. Photoschape ftw!! / Vi-utan-PS.
Kom hem från jobbet 09.00 imorse, kändes helt knas när jag lämnade över till C som skulle jobba till 21.00 och min dag redan var slut! På vägen hem blev jag plötsligt super-akut-dödstrött, ögonen höll nästan på att falla samman när jag traskade hem från ICA. Sov tills klockan halv tolv och är nu en ny människa NOT samma gamla vanliga människa möjligen lite mindre trött. Nu inväntas hela jäkla Örebro, eller åtminstonde fem av  mina släktingar från Örebro. Släktpartaj ikväll OCH imorgon. Så blir en la familia weekend innan jag och Sandy drar till Polski. Tjudelu!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback